Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 40 of 66

Thread: Any archery enthusiasts in the house?

  1. #21

    Default

    Creative Archery looks to hv a better environment for hobbist? wht do u think?

    Creative Archery

    Erm...maybe if more r interested, we can go request for course. 10 person can fill a class liao

  2. #22
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    singapore
    Posts
    5,499

    Default

    Originally posted by Shadus
    Creative Archery looks to hv a better environment for hobbist? wht do u think?
    i'm a little confused by the website... where is their range again?

  3. #23

    Default

    Originally posted by Larry
    i'm a little confused by the website... where is their range again?
    me too

  4. #24
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    singapore
    Posts
    5,499

    Default

    Originally posted by Shadus
    me too
    never mind then... i'll check out the KB club this weekend... feedback to you.

  5. #25

    Default

    Hmm.. i see the disscussion seems to be going the indoor way..

    well as far as i know there aren't many indoor ranges in s'pore...

    NTU and SAFRA are the only 2 that i know of... (not very sure about NUS)

    Kebun Baru shoot in an outdoor feild mostly on weekends.. they've got some real friendly ppl there....

    Potong Pasir shoots in Cedar girls primany schools on weekends, also an outdoor..

    Whampo CC also used to have, but dunno wat happened.

    There's also a Silat grp but dunno where they train..

    The above mentioned are mostly outdoor ranges, out there's also a bow hunting range where you shoot animal shapes..
    pretty fun...

  6. #26
    Member
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    Ang Mo Kio outskirts
    Posts
    754

    Default

    Yo Larry, wanna met up and go to KB CC together???

  7. #27
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    singapore
    Posts
    5,499

    Default

    Originally posted by kongg
    Yo Larry, wanna met up and go to KB CC together???
    suuuure... no prob. gimme a sms la, you got my number.

  8. #28

    Default

    Originally posted by kanekoichi
    Hmm.. i see the disscussion seems to be going the indoor way..

    well as far as i know there aren't many indoor ranges in s'pore...

    NTU and SAFRA are the only 2 that i know of... (not very sure about NUS)

    Kebun Baru shoot in an outdoor feild mostly on weekends.. they've got some real friendly ppl there....

    Potong Pasir shoots in Cedar girls primany schools on weekends, also an outdoor..

    Whampo CC also used to have, but dunno wat happened.

    There's also a Silat grp but dunno where they train..

    The above mentioned are mostly outdoor ranges, out there's also a bow hunting range where you shoot animal shapes..
    pretty fun...
    huh?? since when we have an indoor archery range? we practise on the field.

  9. #29

    Default

    Originally posted by mervlam


    huh?? since when we have an indoor archery range? we practise on the field.
    Sorrie i just remembering from the competions held..
    was it the NUS (or) NTU indoor ??

    been out off this for a while liao..

    forgive the misquote..

  10. #30

    Default

    NUS don't hv an indoor range either.

    Its only one weekend per year when they organised the indoor shoot that they 'booked' the hall for indoor.

  11. #31

    Default

    Originally posted by kongg
    Yo Larry, wanna met up and go to KB CC together???
    I'm keen too. Let me know. Thanks.

  12. #32
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    Riddle Realms
    Posts
    5,688

    Default

    Originally posted by Dagger


    I'm keen too. Let me know. Thanks.
    When is this?

    A weekday?
    --
    "High Wired, Dream Sired"

  13. #33

    Default

    Originally posted by Wolfgang

    When is this?
    A weekday?
    No idea, waiting for Larry...
    Oh Larry!...yoo-hoo!

  14. #34
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    singapore
    Posts
    5,499

    Default

    Originally posted by Dagger
    No idea, waiting for Larry...
    Oh Larry!...yoo-hoo!
    yes yes me here... sure you all wanna go and see the place? me & kongg live near each other so can just pop by this weekend to take a look and feedback to all of y'all here...

  15. #35

    Default

    Originally posted by Larry
    yes yes me here... sure you all wanna go and see the place? me & kongg live near each other so can just pop by this weekend to take a look and feedback to all of y'all here...
    where is this place?

  16. #36
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    singapore
    Posts
    5,499

    Default

    Originally posted by Dagger
    where is this place?
    good old Ang Mo Kio... near St Nicks Girls if i not wrong...

  17. #37

    Default

    Originally posted by Larry
    good old Ang Mo Kio... near St Nicks Girls if i not wrong...
    hey! my ex-school!

  18. #38

    Default

    hmm...so we're attending course together?

  19. #39

    Default

    Originally posted by Shadus
    hmm...so we're attending course together?
    cannot ah?!

  20. #40
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    Riddle Realms
    Posts
    5,688

    Default

    Originally posted by Dagger

    cannot ah?!
    Can can.. course ah? Wah.. i thought it would be a one off thing, where we head there and shoot for fun.

    If it's a course, then... erm.. cannot lah... My advance Diploma is starting soon...
    --
    "High Wired, Dream Sired"

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •