Page 84 of 97 FirstFirst ... 3459747982838485868994 ... LastLast
Results 1,661 to 1,680 of 1928

Thread: Selamat Datang ke KlubSNAP (Looking for all Malaysian and Indonesian speaking!!!!)

  1. #1661

    Default

    #2 bagus

    tapi lihat untuk apa dulu.

    like razor said, for wat purpose... hehe

    btw asuka, gua dari jakarta juga

  2. #1662

    Default

    thanks guys.. theres no theme... they just hired me to do some shots of them to be put into the newpaper.. heard its coming out this coming tuesday... hehe thanks alot ppl

  3. #1663
    Senior Member
    Join Date
    May 2003
    Location
    Woody Land
    Posts
    1,743

    Default Hot!

    It was hot, sweltering hot... the spoon even bent on its own...its was





    the 5th BIJI.



    Look out for the next biji. Thanks for coming and sharing!


    All are welcome!
    It is easier to critique than to create ; www.razin-photography.com
    My studio is available for rent

  4. #1664

    Default

    Quote Originally Posted by razor
    It was hot, sweltering hot... the spoon even bent on its own...its was





    the 5th BIJI.



    Look out for the next biji. Thanks for coming and sharing!


    All are welcome!
    wahahahahhaha aku suka lah ni!!!!hahahahha

  5. #1665

    Default Geylang Serai 2005

    BUAH II

    Ahad 31 JULY 2005 jam 8 pagi

    Semua dipersilakan hadir


    hi teman teman semua .

    Tentu nya sudah sedi maklum , yang Pasar Geylang Serai akan ditutup tidak lama lagi .

    jadi , disini saya nak cadang kan kiter adakan "BUAH 2 " pada 31 July ini .


    Jadi di sini saya harap teman teman semua yang berminat coretkan lah nama di bawah.

    "BUAH II - Sehari Di Geylang Serai"


    Tarikh - 31 july 2005
    Tempat - Geylang Serai (Pasar n kawasan yang sewatku dengan nya)
    Waktu - Jam 8-9 (saya akan berada di sana agak awal)


    so saya mulakan list . . .


    1) radiation
    2) Razor
    3) AxisofJustice
    4) Saifulbahar
    5) Incubus
    6)
    7)
    8)
    9)
    10)


    lets spread da joy of photography

    meeting place kadai mamak prata , nama dia ...Yasin , jam 8 pagi .(sederet ngan seven eleven nya bus stop - sign board kuning)

    kalo ada apa apa leh call saya lah amir@ 90086310 or Razor n AxisofJustice k

    C u all there .
    Last edited by radiation; 27th July 2005 at 11:05 AM.

  6. #1666

    Default

    Quote Originally Posted by radiation
    BUAH II

    Ahad 31 JULY 2005 jam 8 pagi

    Semua dipersilakan hadir


    hi teman teman semua .

    Tentu nya sudah sedi maklum , yang Pasar Geylang Serai akan ditutup tidak lama lagi .

    jadi , disini saya nak cadang kan kiter adakan "BUAH 2 " pada 31 July ini .


    Jadi di sini saya harap teman teman semua yang berminat coretkan lah nama di bawah.

    "BUAH II - Sehari Di Geylang Serai"


    Tarikh - 31 july 2005
    Tempat - Geylang Serai (Pasar n kawasan yang sewatku dengan nya)
    Waktu - Jam 8-9 (saya akan berada di sana agak awal)


    so saya mulakan list . . .


    1) radiation
    2) Razor
    3)
    4)
    5)
    6)
    7)
    8)
    9)
    10)


    lets spread da joy of photography
    saya nak pakai holga aja boleh?... jng ketawakan eh.. hahaha

  7. #1667

    Default

    Quote Originally Posted by bumortic
    saya nak pakai holga aja boleh?... jng ketawakan eh.. hahaha

    i tot i wanna use Holga also bum . ..

  8. #1668

    Default

    this saturday 30th july shoot funk nye gig kat esplanade ok!.. besoknya baru geyland serai. datanglah kawan2. support lah my friend's are playing. the event starts at 8 and it would be good to meet up at 7 over at capitol nye long john silvers. http://www.agingyouth.com/gigs_site/...that_thang.htm
    interested ppl plese leave down ur name.
    1)
    2)
    3)
    4)
    5)
    6)
    7)
    8)
    9)
    10)bumorticc

  9. #1669

    Default

    interested ppl plese leave down ur name.
    1)
    2)
    3)
    4)
    5)
    6)
    7)
    8)
    9)squalle (i'll try my best to make it )
    10)bumorticc

  10. #1670

    Default

    BUAH II

    Ahad 31 JULY 2005 jam 8 pagi

    Semua dipersilakan hadir


    hi teman teman semua .

    Tentu nya sudah sudi maklum , yang Pasar Geylang Serai akan ditutup tidak lama lagi .

    jadi , disini saya nak cadang kan kiter adakan "BUAH 2 " pada 31 July ini .


    Jadi di sini saya harap teman teman semua yang berminat coretkan lah nama di bawah.

    "BUAH II - Sehari Di Geylang Serai"


    Tarikh - 31 july 2005
    Tempat - Geylang Serai (Pasar n kawasan yang sewatku dengan nya)
    Waktu - Jam 8-9 (saya akan berada di sana agak awal)


    so saya mulakan list . . .


    1) radiation
    2) Razor
    3)
    4)
    5)
    6)
    7)
    8)
    9)
    10) AxisOfJustice [jumpa kat maner eh? b/fast dulu?]


    lets spread da joy of photography

  11. #1671

    Default

    Hi all

    Just something fr Sunday morning...



    Kritik lah...

    Nizz

  12. #1672

    Default

    this saturday 30th july shoot funk nye gig kat esplanade ok!.. besoknya baru geyland serai. datanglah kawan2. support lah my friend's are playing. the event starts at 8 and it would be good to meet up at 7 over at capitol nye long john silvers. http://www.agingyouth.com/gigs_site/...that_thang.htm
    interested ppl plese leave down ur name.
    1)
    2)
    3)
    4)
    5)
    6)
    7)
    8)
    9)sqalle
    10)bumorticc

  13. #1673

    Default

    selamat tengah hari teman2!.

  14. #1674
    Senior Member
    Join Date
    May 2003
    Location
    Woody Land
    Posts
    1,743

    Default

    Quote Originally Posted by Nizz
    Hi all

    Just something fr Sunday morning...



    Kritik lah...

    Nizz

    I like it! any more?
    It is easier to critique than to create ; www.razin-photography.com
    My studio is available for rent

  15. #1675
    Senior Member
    Join Date
    May 2003
    Location
    Woody Land
    Posts
    1,743

    Default

    Quote Originally Posted by bumortic
    this saturday 30th july shoot funk nye gig kat esplanade ok!.. besoknya baru geyland serai. datanglah kawan2. support lah my friend's are playing. the event starts at 8 and it would be good to meet up at 7 over at capitol nye long john silvers. http://www.agingyouth.com/gigs_site/...that_thang.htm
    interested ppl plese leave down ur name.
    1)
    2)
    3)
    4)
    5)
    6)
    7)
    8)
    9)sqalle
    10)bumorticc
    oi! text terlalu besar. aku punya screen only 14' aje.
    It is easier to critique than to create ; www.razin-photography.com
    My studio is available for rent

  16. #1676

    Default

    dia punya 50inch nye kot!?

  17. #1677

    Default

    tak lah.. aku nye 8inch aja... hahaha eh salah!....... itu lain tu.. sorry.. hahaha

  18. #1678
    Member
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Nowhere but ClubSNAP
    Posts
    191

    Default

    besar giler siak... merah lagi... kesian mataku..

  19. #1679
    Member
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Nowhere but ClubSNAP
    Posts
    191

    Default

    lama tak bual kat thread ni...
    selamat datang dan selamat bergabung dalam forum yg macam rojak ni...

  20. #1680

    Default

    macam rojak? rojak macam kita lah!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •