Page 36 of 97 FirstFirst ... 112631343536373841466186 ... LastLast
Results 701 to 720 of 1928

Thread: Selamat Datang ke KlubSNAP (Looking for all Malaysian and Indonesian speaking!!!!)

  1. #701
    Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Sembawang, Singapore
    Posts
    80

    Default

    Quote Originally Posted by rusty
    aku pon disini... tapi sentiasa kena alt-tab ... boss aku suka jalan-jalan pat ofis pulak..
    Ajarkan dia photography dan beri tahu dia kelabsnap. Dia juga akan duduk si depan PC sepanjang hari seperti kau.

  2. #702

    Default

    Quote Originally Posted by rusty
    aku pon disini... tapi sentiasa kena alt-tab ... boss aku suka jalan-jalan pat ofis pulak..
    untungnya aku ada bilik ofis sendiri

  3. #703

    Default

    ramai jugak yg boleh slang dalam bahasa melayu n indon kat sini yer.
    blog: inbloomphotos.wordpress.com

  4. #704
    Member
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    bukit batok
    Posts
    301

    Default

    Quote Originally Posted by Navyblue
    Ajarkan dia photography dan beri tahu dia kelabsnap. Dia juga akan duduk si depan PC sepanjang hari seperti kau.
    Dia pun masok kadang2 masuk jugak..

  5. #705
    Member
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    bukit batok
    Posts
    301

    Default

    Quote Originally Posted by khairi
    ramai jugak yg boleh slang dalam bahasa melayu n indon kat sini yer.
    nak cakap melayu slang jepon pon boleh... haha

  6. #706

  7. #707
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Last planet from the sun
    Posts
    2,822

    Default

    Quote Originally Posted by bumortic
    mana abg danny yah??...
    Ya, apa hal?

  8. #708
    Senior Member
    Join Date
    May 2003
    Location
    Woody Land
    Posts
    1,743

    Default

    Bila nak sampai nomber 50?
    It is easier to critique than to create ; www.razin-photography.com
    My studio is available for rent

  9. #709
    Member
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    East Coast
    Posts
    247

    Default

    Quote Originally Posted by razor
    Bila nak sampai nomber 50?
    Dah sampai kot?

  10. #710

    Default

    selamat malam teman2... mari kita countdown beberd day saya.. hahaha
    Last edited by bumortic; 11th May 2005 at 12:43 AM.

  11. #711
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Singapore, Jurong East
    Posts
    1,759
    Blog Entries
    1

    Default

    wow saya sudah lama tak cakap bahasa malaysia, saya berasa dary kelantan malaysia...... ada sesiapa berasa dari kelantan juga ???

  12. #712
    Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    muzzimages
    Posts
    48

    Default Harlow semua

    Kakakehrekhrehr Lepak seh baca gelagat "benang" klub patah nie.

    Dan kepada kalian semua, nama saya muz dan kambing import baru di klub ini. Ingatkan tidak ramai orang kita, sekali tengok, fuyohhh..

    So, Hingga kita berjumpa di arab st, changi dan ...

  13. #713

    Default

    Quote Originally Posted by psygnosis
    Kakakehrekhrehr Lepak seh baca gelagat "benang" klub patah nie.

    Dan kepada kalian semua, nama saya muz dan kambing import baru di klub ini. Ingatkan tidak ramai orang kita, sekali tengok, fuyohhh..

    So, Hingga kita berjumpa di arab st, changi dan ...
    ahahhaa mari masok bersembang!.. haha agak-agaknya hari ahad ini ada biji gi jalan arab... kalau betol2 ada.. sertai ok...

  14. #714
    Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    muzzimages
    Posts
    48

    Default

    Ah ok jugak tu... cuci mata di bugis sebelum tu kot? Heheh

  15. #715
    Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    muzzimages
    Posts
    48

    Default

    And bumortic, your page is way cool. Interersting or should i say refreshing piece of art there. Keep it up mate!

  16. #716
    Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    muzzimages
    Posts
    48

    Default

    Eh siak, speaking lain pulak, lupa ni "benang" dalam bahasa melayu/indon. Chiss maaf kek..

  17. #717

    Default

    Quote Originally Posted by psygnosis
    And bumortic, your page is way cool. Interersting or should i say refreshing piece of art there. Keep it up mate!
    terima kasih yah...

  18. #718

    Default

    [QUOTE=Joe N.M]1) Darren = Abang Besar Darren (Petaling Jaya, Selangor)
    2) Pro Image = Danny (Taman Pelangi, Johor dan USJ, Selangor)
    3) IBS = Imran (Orang Singapura, Kampung Ubi)
    4) Bumortic = Bum (Sg, TamPenis)
    5) Ivan11 = Ivan (???)
    6) NavyBlue = Wid (Tempat lahir: Jakarta, Indonesia. Tempat tinggal: Singapura)
    7) AxisofJustice = Imran (Lahir & tinggal sekarang: Singapura; pernah tinggal di KL - 1 thn & Scotland - 2 thn)
    8) Monokydni = Eddie (Kampar, Perak )
    9) Sion = Sion (Sydney, Australia)
    10)JBMA = Jaafar (???)
    11)Student = Guru Pak Cik Chong (Teluk Intan, Perak)
    12)Nightwolf = Sam (orang Singapura, tinggal di CCK)
    13)Cheesecake = ??? (???)
    14)Spookie = Ah Lian (PJ, Malaysia)
    15)Sumball = ??? (???)
    16)Caseytan = Casey Tan (???)
    17)Ndroo.com = Andrew (???)
    18)Ronkong = ??? (???)
    19)Joko1974 = Joko (Lahir: Klaten, Indonesia)
    20)Rusty = Rashid (???)
    21)Dreamseeker = ??? (???)
    22)Razor = Datuk Razin!!!!! Yes ini betul!!! - (Bandar Seri Singapura)
    23)Incubus = Shahrul (orang ANG MO (kio) heheh)
    24)rolz•ink = Hairolz (lahir di Singapura keturunan JAWA)
    25)DennisC = ??? (???)
    26)nyxx88 = Ivan (iya, satu lagi Ivan :P)
    27)ahtong = Baba melaka (Melaka)
    28)javaman = Anton (lahir: Surabaya-IDN, besar: Jakarta-IDN, tinggal: Singapore)
    29)ady = ady (lahir: Pulau Pinang, besar: Subang Jaya, tinggal: kat sini-ler, mana lagi)
    30)detrop = Astra, (SUDAH KEMBALI KE ALEXANDRA RD)
    31)isomers007= nur (moderator oooi...)
    32)yowch = yowch (Dari Petaling Jaya, dah 13 tahun di pulau ini)
    33)Lollipop = ??? (tinggal di Larkin JB, dari Sabah)
    34)xl1 = andy (jakarta tinggal di singapore)
    35)Warder = ??? (???)
    36)zha = zul (???)
    37)iwicaks = wicak (bandung, id - 2 tahun di SG)
    38)andre = Andre (asal Jakarta. tinggal di Singapore)
    39)carrot^ = ??? (???)
    40)Caussway = (Dari Muar -Johor, ~6 tahun di Singapura )
    41)S3lina = Selina (???)
    42)Amirhamzah1980=Amir (saya orang tampines )
    43)yunghans = yunghans (orang bandung)
    44)bip916 = Hisham (melayu singapura)
    45)Hongsien = Kwee Hong Sien (Malang, 1908, Indonesia, aku sekarang di Hong Kong)
    46)pohsoon = pohsoon (batu pahat, johor, di singapura sejak 1995)
    47)art2d2 = Arthur (Kota Kinabalu, Sabah, di singapura sejak tahun 2000)
    48)Khairi = melayu/jawa - ancestor semua asal indon tapi aku org singapura
    49)JoeNM = Joe (Tempat lahir: Hospital. Tempat tinggal: Rumah)
    50)Ross = Rusell Lee (the the moment in Czech Rep, Prague)
    51)
    52)
    53)
    54)
    55)
    56)
    57)

  19. #719
    Senior Member
    Join Date
    May 2003
    Location
    Woody Land
    Posts
    1,743

    Default

    Selamat Datang!!!
    It is easier to critique than to create ; www.razin-photography.com
    My studio is available for rent

  20. #720

    Default

    selamt pagi pada rakan2 klubsnap (klubpetik)!!

    selamat dtg kpd psygnosis & Beachboy. sila update namelist kiter ok!

    psygnosis, kau kerja kat PUB ker??

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •