Page 16 of 97 FirstFirst ... 611141516171821264166 ... LastLast
Results 301 to 320 of 1928

Thread: Selamat Datang ke KlubSNAP (Looking for all Malaysian and Indonesian speaking!!!!)

  1. #301

    Default

    hahahhahaha dia tu memang sotong lah!

  2. #302

    Default

    Ok lah... aku ikut juga -- tambah nama ku di senarai nih

    1) Darren = Abang Besar Darren
    2) Pro Image = Danny
    3) IBS = Imran
    4) Bumortic = Bum
    5) Ivan11 = Ivan
    6) NavyBlue = Wid
    7) Axisof Justice = Imran
    8) Monokydni = Eddie
    9) Sion = ?????
    10)JBMA = ?????
    11)Student = Guru Pak Cik Chong
    12)Nightwolf = ?????
    13)Cheesecake = ?????
    14)Spookie = Ah Lian
    15)Sumball = ?????
    16)Caseytan = Rusty
    17)Ndroo.com = ?????
    18)Ronkong = ?????
    19)Joko1974 = Joko
    20)Rusty = Abang Rusty bin Abdul Kadir aka Samseng di Bukit Batok(Maaf saya, salah member!)
    21)Dreamseeker = ?????
    22)Razor = Datuk Razin!!!!! Yes ini betul!!!
    23)Incubus =
    24)rolz•ink = Hairolz
    25)DennisC =
    26)nyxx88 = Ivan (iya, satu lagi Ivan :P)

    Aku kenal teman2 lain yg bisa/boleh ngomong/cakap bahasa melayu/indo . Tapi dia masih malu (mungkin sudah tidur -- tak baca benang ni :P). Besok, aku cuba pujuk dia OK?

  3. #303

    Default

    cepat betol ini benang bergerak yah??..

  4. #304
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Last planet from the sun
    Posts
    2,822

    Default

    Quote Originally Posted by bumortic
    hahahhahaha dia tu memang sotong lah!
    Aiyo....saya nak tolong dia tetapi dia cakap saya.....sedih betul budak ini.........Kita jangan cakap pasal dia lagi.....nanti Abang Darren tutup benang ini.........

  5. #305
    Member
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    bukit batok
    Posts
    301

    Default

    alah... kalau lembu pakai skirt pun lawa pada dia... hahaha

  6. #306

    Default

    Quote Originally Posted by nyxx88
    Ok lah... aku ikut juga -- tambah nama ku di senarai nih

    1) Darren = Abang Besar Darren
    2) Pro Image = Danny
    3) IBS = Imran
    4) Bumortic = Bum
    5) Ivan11 = Ivan
    6) NavyBlue = Wid
    7) Axisof Justice = Imran
    8) Monokydni = Eddie
    9) Sion = ?????
    10)JBMA = ?????
    11)Student = Guru Pak Cik Chong
    12)Nightwolf = ?????
    13)Cheesecake = ?????
    14)Spookie = Ah Lian
    15)Sumball = ?????
    16)Caseytan = Rusty
    17)Ndroo.com = ?????
    18)Ronkong = ?????
    19)Joko1974 = Joko
    20)Rusty = Abang Rusty bin Abdul Kadir aka Samseng di Bukit Batok(Maaf saya, salah member!)
    21)Dreamseeker = ?????
    22)Razor = Datuk Razin!!!!! Yes ini betul!!!
    23)Incubus =
    24)rolz•ink = Hairolz
    25)DennisC =
    26)nyxx88 = Ivan (iya, satu lagi Ivan :P)

    Aku kenal teman2 lain yg bisa/boleh ngomong/cakap bahasa melayu/indo . Tapi dia masih malu (mungkin sudah tidur -- tak baca benang ni :P). Besok, aku cuba pujuk dia OK?
    bagus bagus... sabtu ini mahu serta? kita mahu pergi minum teh di jln arab... jam 8 mlm

  7. #307

    Default

    Quote Originally Posted by Pro Image
    Aiyo....saya nak tolong dia tetapi dia cakap saya.....sedih betul budak ini.........Kita jangan cakap pasal dia lagi.....nanti Abang Darren tutup benang ini.........
    hahahaha itu lah dia.. orang mahu tolong dia tak nak.. itu namanya bodoh sombong!... haha

  8. #308

    Default

    Quote Originally Posted by rusty
    alah... kalau lembu pakai skirt pun lawa pada dia... hahaha
    hahaha kalau lembu dia ckp lawa.. apa lagi constance... hahaha

  9. #309
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Last planet from the sun
    Posts
    2,822

    Default

    Semua Datuk, Abang and Adik.....hamba nak tidur sekarang......besok kita berbual lagi......isteri saya sudah panggil saya tidur....keke!

    Ok bang-bang, kita jangan cakap pasal budak itu lagi. Sekarang benang kita masih cantik dan bersih.

    SELAMAT MALAM!!!!!

  10. #310

    Default

    Quote Originally Posted by Pro Image
    Semua Datuk, Abang and Adik.....hamba nak tidur sekarang......besok kita berbual lagi......isteri saya sudah panggil saya tidur....keke!

    Ok bang-bang, kita jangan cakap budak itu lagi. Sekarang benang kita masih cantik dan bersih.
    selamat malam abg danny... hahahaha benang kita masih suci lah katakan... VIRGIN!

  11. #311
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Last planet from the sun
    Posts
    2,822

    Default

    Quote Originally Posted by bumortic
    selamat malam abg danny... hahahaha benang kita masih suci lah katakan... VIRGIN!
    HOHO.............ya masih SUCI!!!!!

  12. #312

    Default

    Perlahan-lahan oi!! Benang ni terlalu banyak post lah!! Aku mau baca pun susah sangat!! Sekarang masih baca halaman 8, tapi curi2 tengok & baca halaman2 terakhir juga :P.

    Aku setuju kata teman2 tadi -- sudah pusing!!

  13. #313

    Default

    Quote Originally Posted by nyxx88
    Perlahan-lahan oi!! Benang ni terlalu banyak post lah!! Aku mau baca pun susah sangat!! Sekarang masih baca halaman 8, tapi curi2 tengok & baca halaman2 terakhir juga :P.

    Aku setuju kata teman2 tadi -- sudah pusing!!
    hahaha.. bang.. sabtu ini mau sertai kami minum teh di arab st??.. jam 8mlm

  14. #314

    Default

    Quote Originally Posted by bumortic
    hahaha.. bang.. sabtu ini mau sertai kami minum teh di arab st??.. jam 8mlm
    Harap maaf kalian . Aku gak bisa sertai teman2 ke warung jalan arab -- ada hal sendirian. Mungkin lain kali iya? Sila post-kan gambar2 teman2 semua di forum nih .

    Eh... bang bumortic, ada perkataan yg 'lucah' di profile kamu nih... -- "Location: tampen*s" :P

  15. #315
    Member
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    galaxy far far away
    Posts
    1,837

    Default

    aktif betul benang ini ya. agak susah nak "simpan trek"
    give me a pen, and i'll give you my signature

  16. #316

    Default

    Quote Originally Posted by student
    Wow!

    "All through our classes a voice is resounding, promptly responds to your duty sweet call...................
    Eh... bang 'pelajar'!! Lagu tuh.... sama seperti lagu sekolah aku juga!! Tapi, sekarang sudah lapu sekolah yg mana -- mungkin St Xavier di Pulau Pinang, atau St Joseph di JB.

  17. #317
    Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Sembawang, Singapore
    Posts
    80

    Default

    Gile, pergi bentar "benang" ini uda panjang gini, baca sampe pusing.

    Keliatan nya banyak ana Jawa disini hehe, gue dari Jakarta.

    Pada dari kota mana?
    Last edited by Navyblue; 5th May 2005 at 01:01 AM.

  18. #318

    Default

    Quote Originally Posted by nyxx88
    Harap maaf kalian . Aku gak bisa sertai teman2 ke warung jalan arab -- ada hal sendirian. Mungkin lain kali iya? Sila post-kan gambar2 teman2 semua di forum nih .

    Eh... bang bumortic, ada perkataan yg 'lucah' di profile kamu nih... -- "Location: tampen*s" :P
    hahaha tetapi saya ini masih suci.. noone has yet to pop my cherry lah katakan.. hahaha

  19. #319

    Default

    Quote Originally Posted by Navyblue
    Gile, pergi bentar "benang" ini uda panjang gini, baca sampe pusing.

    Keliatan nya banyak ana Jawa disini hehe, gue dari Jakarta.

    Pada dari kota mana?
    iya.. benang ini sangat panas.. lagi panas dari benang ZC.. hahah

  20. #320
    Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Sembawang, Singapore
    Posts
    80

    Default

    Quote Originally Posted by bumortic
    iya.. benang ini sangat panas.. lagi panas dari benang ZC.. hahah
    ya, lebih panas dari benak ZC.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •