Results 1 to 14 of 14

Thread: Photoshop Workshop Thread....

  1. #1

  2. #2

    Default Confirm

    Just want to inform those that have put their names in the attendees list for the workshop to go and get the updates. The workshop is confirm so please click on the link below to find out more

    Link: http://forums.clubsnap.org/showthrea...=128401&page=5

    Those that cannot make it, please remove your name from the list or PM me and i'll update the list with those from the reserve list.

  3. #3

    Default

    eh guys thanks for the session!
    was good to say the very least

    cheers!

  4. #4

    Default

    eh btw chris, maybe u wanna put the files in a yahoo folder and let everyone download the files from it instead of u sending it out.... but of cos if u find it easier, i am fine with it too!

    my email is pipibolbol at gmail dot com
    thanks!

  5. #5

    Default

    Yea, I would like to thank the trainers, Waiaung and Willyfoo for their wonderful work and also want to thank Chris for organizing this workshop. Well done

  6. #6

    Default

    Quote Originally Posted by delay
    eh btw chris, maybe u wanna put the files in a yahoo folder and let everyone download the files from it instead of u sending it out.... but of cos if u find it easier, i am fine with it too!

    my email is pipibolbol at gmail dot com
    thanks!
    althru i cannot make it, but i also wan... !!!!
    Stress Man @ work... :bigeyes:

  7. #7

    Default

    That workshop is wonderful!
    Thanks a million to William and Willy.
    It won't be possible without Chris and Azul.
    Thanks again!

  8. #8

    Default

    Thanx guys. Organising is simple. It's the trainers that makes it good. Anyway, would anybody be interested in a Wacom Seminar or Introduction to Wacom & Demo?

    If interested i can actually arrange for Wacom to do all that

  9. #9
    Senior Member azul123's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Eastern Bloc
    Posts
    2,776

    Default Wacom Bluetooth ;)

    Quote Originally Posted by Scann69
    Thanx guys. Organising is simple. It's the trainers that makes it good. Anyway, would anybody be interested in a Wacom Seminar or Introduction to Wacom & Demo?

    If interested i can actually arrange for Wacom to do all that
    Arrange.. arrange, how much is the bluetooth one?

    ../azul123

  10. #10

    Default

    Quote Originally Posted by azul123
    Arrange.. arrange, how much is the bluetooth one?

    ../azul123
    can some one pls explain wat are Wacom Seminar or Introduction to Wacom & Demo?


    thanks..
    Stress Man @ work... :bigeyes:

  11. #11

    Default

    wacom, I'm assuming that it is the digital drawing pad. You can draw on the pad digitally so it records on computer graphic artist normally use it.

  12. #12

    Default

    Here is the link to the site http://www.wacom-asia.com

    Go read about it. I personally have used it but never got used to it but it is said that if u use it for 2 days or so, u will never want to use the mouse anymore. I only used it for an hour

    Anyway, if there is enough people interested in a Wacom Seminar, i don't mind arranging for it but no promises yet.

    Huge discount.....well, that i won't be able to comment but i guess there will probably be packages with softwares and stuff. Maybe even a free Wacom mouse which i must say is damn good . Speaking of which, i should get one from my company and start using it

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    NTU and Wdls
    Posts
    2,622

    Default

    haha if you play games with mice, the tablet is not for you.
    hmmm and you'll wanna get some specialised software to make full use of the 255 levels of sensitivity.. not sure if photoshop can make use of it.

    well anyway i'm interested.. haha maybe they'll give some good discount to a new wacom.. my old tablet is acting up...

  14. #14

    Default Lost but anybody found?

    Yo guys, did anybody so happen to have seen a rolled up USB Charging Cable about 50cm long for my mobile phone? I left it in the training room. Wondering if anybody kept it for me?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •