Results 1 to 8 of 8

Thread: help in understanding travel brochure..

  1. #1
    Member
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Tampines
    Posts
    602

    Default help in understanding travel brochure..

    Hi guys,

    can laojiao travellers help me with this.

    http://www.fivestarsonline.com/inde...Coach_Ferry.htm

    I have about 8 of us going to tioman this june.. planning to get the quad standard chalet. According to the pricelist, its $109.

    But under it, there is this 'Extension per Room wz Breakfast' at $80, what does it mean?

    pls help..

    thanx..

  2. #2

    Default

    Quote Originally Posted by Wryer
    Hi guys,

    can laojiao travellers help me with this.

    http://www.fivestarsonline.com/inde...Coach_Ferry.htm

    I have about 8 of us going to tioman this june.. planning to get the quad standard chalet. According to the pricelist, its $109.

    But under it, there is this 'Extension per Room wz Breakfast' at $80, what does it mean?

    pls help..

    thanx..
    If my decoding is not wrong... is extension of room per night $80, which lets say you book a 3day 2 night package, if you want put one more night to make it 4day 3 night, you pay extra $80. The extra night comes with one extra breakfasts.
    this is my understanding from my "world" tour.. hehe


    btw, the link which you post does not seems to work...

    Hope you have a enjoyable trip... enjoy!

  3. #3
    Member
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Tampines
    Posts
    602

    Default

    Hmm... really? If thats so, thats sounds pretty gd!

    haha..thanks dude!

    http://www.fivestarsonline.com/index...oach_Ferry.htm

    Hope others can confirm it..
    Last edited by Wryer; 8th April 2005 at 09:54 PM.

  4. #4

    Default

    oh ya.. it is better to check with the agent...

    coz normally when I book a room without agent, booking direct at hotel... i am paying by PER ROOM. so extension is example: $80 per room regardless of how many people.

    however when I book a package to HK, I am paying by per person to agent... so if I extend it is by per person. if got 2 ppl twin sharing room, so I will pay $80 Per person...

  5. #5

    Default

    Hi, if you're going to Paya Beach Resort, try to stay at the deluxe rooms cos its at the coast. Just <50 meters out is the sea! you can get more info at www.payabeach.com

    Cheers

  6. #6
    Member
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Tampines
    Posts
    602

    Default

    yup, mine's a package.

    So if i wanna extend for 1 more night, each of us staying gotta pay $80 more.

    Hope im rite.

  7. #7
    Member
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Singapore
    Posts
    31

    Default

    If you have a way to book through Malaysia side, guess it could be cheaper. Probably online? Just a alternative suggestion for you since the price quoted here is RM instead of S$

    http://www.pinganchorage.com.my/tioman_island.htm

  8. #8
    Senior Member afbug's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Planet SG™
    Posts
    483

    Default

    Quote Originally Posted by Wryer
    yup, mine's a package.

    So if i wanna extend for 1 more night, each of us staying gotta pay $80 more.

    Hope im rite.
    If you guys are staying ONE per/to a room then you are rite at paying $80 more.

    If its TWO to a room (Twin share) then it is $40 each as $40 X 2 = $80.

    Per room/night = $80. You have to check if the breakfast included is for 2 pax or just one.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •