Page 6 of 174 FirstFirst ... 4567811163156 ... LastLast
Results 101 to 120 of 3468

Thread: Sentosa Thread VII (... and the fun continues)

  1. #101
    Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Singapore
    Posts
    801

    Default

    Quote Originally Posted by Ashleyy
    Ain't u suppose to b in sch?? Or u flew home already?? Mmm.....
    Yea flew home again without any one notice

  2. #102
    Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Singapore
    Posts
    801

    Default

    Quote Originally Posted by ~Arcanic~
    haha, how u know man...
    or maybe he in sch hiding in some corner surfin CS? =P
    Yeah i used to surf CS during lesson...

  3. #103
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    nowhere... juz a random stray.
    Posts
    2,227

    Default

    Quote Originally Posted by dEthANGeL
    You haven't ridden by the side of the driver before ...
    Y do I need to ride by the side when I'm a driver??

  4. #104
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    lulu island
    Posts
    6,131

    Default

    Quote Originally Posted by dEthANGeL
    See how i might go ... go there drool over cars... .. not likely to shoot due to - SLOW LENS ... (no white lens paiseh to shoot)
    that sounds as if, "only L lenses allowed to shoot". wtf is that?
    WAKE UP!!!!!

  5. #105
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Siglap
    Posts
    1,652

    Default

    Quote Originally Posted by Drudkh
    that sounds as if, "only L lenses allowed to shoot". wtf is that?
    WAKE UP!!!!!
    G lens also allowed to shoot mah .. G lens not white meh ...

  6. #106
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Siglap
    Posts
    1,652

    Default

    Quote Originally Posted by Ashleyy
    Y do I need to ride by the side when I'm a driver??
    Nevermind

  7. #107
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Siglap
    Posts
    1,652

    Default

    Quote Originally Posted by Flyingpig
    Yeah i used to surf CS during lesson...
    Hope your school blocks CS for your own good

  8. #108
    Senior Member scud's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Singapore
    Posts
    1,808

    Default

    Quote Originally Posted by Drudkh
    that sounds as if, "only L lenses allowed to shoot". wtf is that?
    WAKE UP!!!!!
    haiyo bro, DA is rich mah. i only using crappy lens.

  9. #109
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Westy
    Posts
    2,671

    Default

    Quote Originally Posted by dEthANGeL
    Hope your school blocks CS for your own good
    ok... i gonna ask a damm dumb qn now...
    how old is FP anyway??? haha, cos most of u seem to know but i blur blur ma...

    he's in sec or something?

  10. #110
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    nowhere... juz a random stray.
    Posts
    2,227

    Default

    Quote Originally Posted by ~Arcanic~
    ok... i gonna ask a damm dumb qn now...
    how old is FP anyway??? haha, cos most of u seem to know but i blur blur ma...

    he's in sec or something?
    How old can a pig be?? Mmmmm... give u a clue.. he's no longer in sec... haha

  11. #111
    Senior Member scud's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Singapore
    Posts
    1,808

    Default

    Quote Originally Posted by ~Arcanic~
    ok... i gonna ask a damm dumb qn now...
    how old is FP anyway??? haha, cos most of u seem to know but i blur blur ma...

    he's in sec or something?
    old enuf for another round of bak gua.

    sonic increased the bnp of cam bag. go check yr bid.

  12. #112
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    lulu island
    Posts
    6,131

    Default

    Quote Originally Posted by scud
    haiyo bro, DA is rich mah. i only using crappy lens.
    yah lor... me also

  13. #113
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Westy
    Posts
    2,671

    Default

    Quote Originally Posted by scud
    old enuf for another round of bak gua.

    sonic increased the bnp of cam bag. go check yr bid.
    yeah man, i noticed that a while ago too, i tot he uppped it again... phew...

    i pmed him le, told him if the bag is still in good condition, i dun mind his RP price... what u think man? $120 worth it for the 500aw?
    Last edited by ~Arcanic~; 7th April 2005 at 02:47 PM.

  14. #114
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Westy
    Posts
    2,671

    Default

    Quote Originally Posted by Ashleyy
    How old can a pig be?? Mmmmm... give u a clue.. he's no longer in sec... haha
    haha, at 1st i tot he's in poly or something..
    but the way you all say him, like he ma chiam even younger than poly/jc... lolx

  15. #115
    Senior Member scud's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Singapore
    Posts
    1,808

    Default

    Quote Originally Posted by ~Arcanic~
    yeah man, i noticed that a while ago too, i tot he uppped it again... phew...

    i pmed him le, told him if the cam is still in good condition, i dun mind his RP price... what u think man? $120 worth it for the 500aw?
    call CP to ask lor (in case u dont have 6337 4274) for a new one.
    den u decide from there.

  16. #116
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Siglap
    Posts
    1,652

    Default

    Quote Originally Posted by scud
    haiyo bro, DA is rich mah. i only using crappy lens.
    i not rich la pls... if i'm rich hor.. by now already got 70-200 IS USM L and 100-400 IS L

    And pls ... don't start this rich / poor issue ... i'm only using "C" lens ...

  17. #117
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Siglap
    Posts
    1,652

    Default

    Quote Originally Posted by ~Arcanic~
    haha, at 1st i tot he's in poly or something..
    but the way you all say him, like he ma chiam even younger than poly/jc... lolx
    He just needs to prioritize his time management

  18. #118
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    nowhere... juz a random stray.
    Posts
    2,227

    Default

    Quote Originally Posted by ~Arcanic~
    haha, at 1st i tot he's in poly or something..
    but the way you all say him, like he ma chiam even younger than poly/jc... lolx
    Well, to confuse u further.. he's not in Poly or JC.....

  19. #119
    Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Singapore
    Posts
    801

    Default

    Quote Originally Posted by Ashleyy
    Well, to confuse u further.. he's not in Poly or JC.....

  20. #120
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    nowhere... juz a random stray.
    Posts
    2,227

    Default

    Quote Originally Posted by dEthANGeL
    i not rich la pls... if i'm rich hor.. by now already got 70-200 IS USM L and 100-400 IS L

    And pls ... don't start this rich / poor issue ... i'm only using "C" lens ...
    U'r rich alright! It's juz that u spent your money on Hi-Fi, Computers, Handphones (or izzit consider PDA?), Tripod, Monopod, Camera gear & accessories as well as SYTs.....

Page 6 of 174 FirstFirst ... 4567811163156 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •