Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast
Results 61 to 80 of 101

Thread: Its raining in pasir ris

  1. #61
    Member Fudgecakes's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Planet Earth
    Posts
    1,799

    Default

    Quote Originally Posted by Thoth

    Then b ready to pay for it. Haha
    Haha you let me play la
    There are no bad photographers, only photos that could've been done better
    My Flickr

  2. #62
    Member lotus80's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Pasir Ris
    Posts
    166

    Default

    Raining again lah, all girls ran home from the mall

  3. #63
    Member Fudgecakes's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Planet Earth
    Posts
    1,799

    Default

    Quote Originally Posted by lotus80
    Raining again lah, all girls ran home from the mall
    Why? We're u stalking them? XD
    There are no bad photographers, only photos that could've been done better
    My Flickr

  4. #64
    Member lotus80's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Pasir Ris
    Posts
    166

    Default

    Quote Originally Posted by Fudgecakes

    Why? We're u stalking them? XD
    Nature made me like that !

  5. #65
    Member lotus80's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Pasir Ris
    Posts
    166

    Default

    Quote Originally Posted by lotus80

    Nature made me like that !
    So far, just admiring the works of nature

  6. #66

    Default Re: Its raining in pasir ris

    Quote Originally Posted by Fudgecakes View Post
    Haha you let me play la
    Ok... after I come bk from HK wif it... LOL
    Sony A7/ Sigma 19-2.8 E/ CV 35-1.7 ASPH/ FE 55-1.8/ MC Rokkor 58-1.2/ Pentax SMC K 135-2.5

  7. #67

    Default Re: Its raining in pasir ris

    Quote Originally Posted by lotus80 View Post
    So far, just admiring the works of nature
    Bro... u got a problem... U need counselling from kei1309... Go talk to her...
    Sony A7/ Sigma 19-2.8 E/ CV 35-1.7 ASPH/ FE 55-1.8/ MC Rokkor 58-1.2/ Pentax SMC K 135-2.5

  8. #68
    Member Fudgecakes's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Planet Earth
    Posts
    1,799

    Default

    Quote Originally Posted by Thoth

    Ok... after I come bk from HK wif it... LOL
    Hahahha my camera
    Cannot use a cron.

    Quote Originally Posted by Thoth

    Bro... u got a problem... U need counselling from kei1309... Go talk to her...
    Yeah. Admire that work of nature LOl
    There are no bad photographers, only photos that could've been done better
    My Flickr

  9. #69

    Default Re: Its raining in pasir ris

    Quote Originally Posted by Fudgecakes View Post
    Hahahha my camera
    Cannot use a cron.



    Yeah. Admire that work of nature LOl
    Oh... U can bring yr SD card n test the Cron on my NEX 7 instead... LOL
    Sony A7/ Sigma 19-2.8 E/ CV 35-1.7 ASPH/ FE 55-1.8/ MC Rokkor 58-1.2/ Pentax SMC K 135-2.5

  10. #70
    Member Fudgecakes's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Planet Earth
    Posts
    1,799

    Default

    Quote Originally Posted by Thoth

    Oh... U can bring yr SD card n test the Cron on my NEX 7 instead... LOL
    Haha okay. Thanks for the offer
    There are no bad photographers, only photos that could've been done better
    My Flickr

  11. #71

    Default Re: Its raining in pasir ris

    Quote Originally Posted by Fudgecakes View Post
    Haha okay. Thanks for the offer
    My pleasure to poison u... LOL...
    Sony A7/ Sigma 19-2.8 E/ CV 35-1.7 ASPH/ FE 55-1.8/ MC Rokkor 58-1.2/ Pentax SMC K 135-2.5

  12. #72
    Member Fudgecakes's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Planet Earth
    Posts
    1,799

    Default

    Quote Originally Posted by Thoth

    My pleasure to poison u... LOL...
    Hahaha. Damn you.......
    There are no bad photographers, only photos that could've been done better
    My Flickr

  13. #73

    Default

    Quote Originally Posted by Fudgecakes

    Hahaha. Damn you.......
    U should try out mirror less systems or mft
    Sony A7/ Sigma 19-2.8 E/ CV 35-1.7 ASPH/ FE 55-1.8/ MC Rokkor 58-1.2/ Pentax SMC K 135-2.5

  14. #74
    Member Fudgecakes's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Planet Earth
    Posts
    1,799

    Default

    Quote Originally Posted by Thoth

    U should try out mirror less systems or mft
    Haha won't that make me even more susceptible to poison? Haha. In intending to try RF actually. That is if i can bear to part with my D7k and precious lenses :P

    Besides, I'm a bokeh whore and I love my tele lenses.
    Last edited by Fudgecakes; 9th September 2012 at 10:30 PM.
    There are no bad photographers, only photos that could've been done better
    My Flickr

  15. #75

    Default Re: Its raining in pasir ris

    Quote Originally Posted by Fudgecakes View Post
    Haha won't that make me even more susceptible to poison? Haha. In intending to try RF actually. That is if i can bear to part with my D7k and precious lenses :P

    Besides, I'm a bokeh whore and I love my tele lenses.
    Bokeh? Wanna try bokehs on Zeiss, Voigtlander & Leica 35, 50, 85, 135, 180 etc lenses on RF bodies? Haha.. Especially when u get hooked to some of the "glow" characters or 3D pop characters of these lenses with super creamy, whirly bokehs on the background... Cheers...
    Sony A7/ Sigma 19-2.8 E/ CV 35-1.7 ASPH/ FE 55-1.8/ MC Rokkor 58-1.2/ Pentax SMC K 135-2.5

  16. #76
    Member Fudgecakes's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Planet Earth
    Posts
    1,799

    Default

    Quote Originally Posted by Thoth

    Bokeh? Wanna try bokehs on Zeiss, Voigtlander & Leica 35, 50, 85, 135, 180 etc lenses on RF bodies? Haha.. Especially when u get hooked to some of the "glow" characters or 3D pop characters of these lenses with super creamy, whirly bokehs on the background... Cheers...
    D.A.M.N Y.O.U........
    There are no bad photographers, only photos that could've been done better
    My Flickr

  17. #77
    Member lotus80's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Pasir Ris
    Posts
    166

    Default

    Quote Originally Posted by Fudgecakes

    D.A.M.N Y.O.U........
    Rich guy, I told you !

  18. #78
    Member Fudgecakes's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Planet Earth
    Posts
    1,799

    Default

    Quote Originally Posted by lotus80

    Rich guy, I told you !
    Haha. I'm just a poor kid bro :P
    There are no bad photographers, only photos that could've been done better
    My Flickr

  19. #79
    Member lotus80's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Pasir Ris
    Posts
    166

    Default

    Quote Originally Posted by Fudgecakes

    Haha. I'm just a poor kid bro :P
    Thoth, I mean :-)

  20. #80
    Member Fudgecakes's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Planet Earth
    Posts
    1,799

    Default

    Quote Originally Posted by lotus80

    Thoth, I mean :-)
    Haha but actually I think my array of lenses costs more than all his stuff combined :P
    There are no bad photographers, only photos that could've been done better
    My Flickr

Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •