Page 78 of 228 FirstFirst ... 2853687376777879808388103128 ... LastLast
Results 1,541 to 1,560 of 4554

Thread: Sentosa Thread II

  1. #1541
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Redhill
    Posts
    1,728

    Default

    I survived the wet warzone!


    Happy to be wet


    Big head small body
    Last edited by alechim; 23rd January 2005 at 11:29 PM.

  2. #1542
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Redhill
    Posts
    1,728

    Default

    Siesta


    Broken, yet providing light


    Table and chair

  3. #1543
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Redhill
    Posts
    1,728

    Default

    Master! Please take me as your student!


    Perspectives.....


    Cups...

  4. #1544

    Default

    Yo everyone... I'm having trouble with my e-mail for the past few days, so can't mail to you guys and gals....

    As I've mentioned before my kid is celebrating his birthday at the end of this month.... all sentosa threaders are invited...

    I've posted the details in the other forum... link here.

    Pls RSVP.

    thanks
    Gallery | Facebook Page Spreading the Good photography.

  5. #1545

    Default

    Quote Originally Posted by CYRN
    Since you are only considering quality and speed... not budget...70-200 2.8L IS is the best

    Also, guys, just now paiseh... tot of joining you for dinner... but last min need to rush to hospital...

    hey.. no prob.. catch u another day...
    erm... hope all is well at the hospital ?

  6. #1546
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Redhill
    Posts
    1,728

    Default

    Rag and bone....


    Relag.....

  7. #1547

    Default

    Quote Originally Posted by dEthANGeL
    wOOPs .. missed that

    Yea i know its still the best and its really a-no-fight ... but 2 things.. cost and issues with the IS which i'm worried about. Need to save quite a while ....
    dun get the IS one lah.. erm.. so wats the px difference ?
    no IS is abt 2000... as compared to the other lenses u are considering ?

  8. #1548
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Redhill
    Posts
    1,728

    Default

    Quote Originally Posted by Will03
    hey.. no prob.. catch u another day...
    erm... hope all is well at the hospital ?
    yeah. what happened???

  9. #1549

    Default

    wow alex ! great series...............

  10. #1550
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Redhill
    Posts
    1,728

    Default

    Quote Originally Posted by Will03
    wow alex ! great series...............
    its nothing as compared to your iris shoot haha

  11. #1551

    Default

    Quote Originally Posted by Will03
    hey.. no prob.. catch u another day...
    erm... hope all is well at the hospital ?
    In-Law's grandma almost time liao... so juz be prepared... anyway dun wan to dwell too much on this...
    Gallery | Facebook Page Spreading the Good photography.

  12. #1552

    Default

    Quote Originally Posted by alechim
    its nothing as compared to your iris shoot haha

    ... ok lah... by luck onli...

  13. #1553
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Redhill
    Posts
    1,728

    Default

    Quote Originally Posted by Will03
    ... ok lah... by luck onli...
    wah if you everytime by luck then what will happen when you put in your real skill? hahaha

  14. #1554

    Default

    Quote Originally Posted by dEthANGeL
    wOOPs .. missed that

    Yea i know its still the best and its really a-no-fight ... but 2 things.. cost and issues with the IS which i'm worried about. Need to save quite a while ....
    Get the non-IS version lah... or get the f4 it's also excellent.
    Gallery | Facebook Page Spreading the Good photography.

  15. #1555

    Default

    Quote Originally Posted by alechim
    wah if you everytime by luck then what will happen when you put in your real skill? hahaha

    got times where my pics also sucks mah.......

  16. #1556
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Redhill
    Posts
    1,728

    Default

    Quote Originally Posted by Will03
    got times where my pics also sucks mah.......
    haha but very minimal....

  17. #1557

    Default

    Quote Originally Posted by CYRN
    Get the non-IS version lah... or get the f4 it's also excellent.

    yup yup...... f4 is as good........................
    jus that i find it too light for my liking.........
    buy buy buy............

    get the best... u will not need to think abt it in the future liao...

  18. #1558

    Default

    Quote Originally Posted by Will03
    wow alex ! great series...............
    I like your relag... hahaha
    Gallery | Facebook Page Spreading the Good photography.

  19. #1559
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Redhill
    Posts
    1,728

    Default

    Quote Originally Posted by CYRN
    I like your relag... hahaha
    Thanks

    I had to quickly snap, just in case i get scolding hahaha

  20. #1560

    Default

    Quote Originally Posted by alechim
    Master! Please take me as your student!


    Perspectives.....


    Cups...
    Me trying to learn to be a cook??

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •