Page 106 of 228 FirstFirst ... 568196101104105106107108111116131156 ... LastLast
Results 2,101 to 2,120 of 4554

Thread: Sentosa Thread II

  1. #2101

    Default

    wah !!!!!!!!! boy boy is here ar ????????

  2. #2102
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Beyond Space-Time Continuum
    Posts
    6,324

    Default

    Why are you getting so agitated about? if you are just friends, you can take the jokes one.

  3. #2103
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Redhill
    Posts
    1,728

    Default

    i think ineed to go down to far east again tomorrow...try to ask for lens cap for my extension tube haha

  4. #2104
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    nowhere... juz a random stray.
    Posts
    2,227

    Default

    Quote Originally Posted by Christwings
    i shoot what my fair little eyes can see.
    Welcome! Welcome to this little crazy but happening thread! Did you went for Seed juz now?

    Happy belated hatchday

  5. #2105

    Default

    Quote Originally Posted by dEthANGeL
    wah !!!!! jus now pale face.. now green face ?
    sigh..................... look at wat SYTs did to u..

    our adam cheng also leh............ no look so dried...........

  6. #2106
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Redhill
    Posts
    1,728

    Default

    Quote Originally Posted by Will03
    wah !!!!!!!!! boy boy is here ar ????????
    boy boy??? not soap dispenser meh? haha

  7. #2107

    Default

    Quote Originally Posted by alechim
    yeah! change new avatar for a new fresh look hehe

    wow............. fresh look..... good good......

  8. #2108
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Siglap
    Posts
    1,652

    Default

    Quote Originally Posted by TMC
    Why are you getting so agitated about? if you are just friends, you can take the jokes one.
    No la .. no offence ... really didn't hear / see you .. i only bumped into porshee that night

  9. #2109

    Default

    Quote Originally Posted by alechim
    boy boy??? not soap dispenser meh? haha

    i jus hope that he can get the lamp switch up after plugging it into the socket...

  10. #2110
    Senior Member GENO's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Teddy Bear Land
    Posts
    2,981

    Default

    Quote Originally Posted by dEthANGeL
    ENOUGH HOR!!!!!!!!
    am i missing something? pls PM me thanks...hee hee..
    Take both its legs down first, then cuts its tail, next is shoot between its eyes:devil:

  11. #2111
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    nowhere... juz a random stray.
    Posts
    2,227

    Default

    Quote Originally Posted by dEthANGeL
    What ........ i juz wanted to know what Drudkh was so pissed about ...
    It's who... Mmm.. u better dun ask! hahaa

  12. #2112
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Redhill
    Posts
    1,728

    Default

    Quote Originally Posted by Will03
    wah !!!!! jus now pale face.. now green face ?
    sigh..................... look at wat SYTs did to u..

    our adam cheng also leh............ no look so dried...........
    all drained out dry......

  13. #2113

    Default

    Quote Originally Posted by dEthANGeL
    No la .. no offence ... really didn't hear / see you .. i only bumped into porshee that night

    seriously..... i believe u lor... i really do.. cos i would be like that also........................ the eyes and ears seem to only cater to 1 person.. not any others....

  14. #2114
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Siglap
    Posts
    1,652

    Default

    Quote Originally Posted by GENO
    am i missing something? pls PM me thanks...hee hee..
    Nothing

  15. #2115
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Redhill
    Posts
    1,728

    Default

    Quote Originally Posted by Will03
    wow............. fresh look..... good good......
    fresh look fresh start mah

  16. #2116
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Siglap
    Posts
    1,652

    Default

    Quote Originally Posted by Will03
    seriously..... i believe u lor... i really do.. cos i would be like that also........................ the eyes and ears seem to only cater to 1 person.. not any others....
    Righttttt...

  17. #2117
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Siglap
    Posts
    1,652

    Default

    Quote Originally Posted by Ashleyy
    It's who... Mmm.. u better dun ask! hahaa
    ....................

  18. #2118

    Default

    Quote Originally Posted by alechim
    all drained out dry......

    poor thing lor................. seems that i m not the only VAMPIRE around...

  19. #2119
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    nowhere... juz a random stray.
    Posts
    2,227

    Default

    Quote Originally Posted by GENO
    am i missing something? pls PM me thanks...hee hee..
    Yup, I think u did.. u can find it by reading from the start.. juz go to Sentosa Thread II, page 1, post 1......

  20. #2120

    Default

    Quote Originally Posted by dEthANGeL
    Righttttt...
    glad u agree wif me................... well.. canon sabres mah..............

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •