Page 103 of 104 FirstFirst ... 53789398101102103104 LastLast
Results 2,041 to 2,060 of 2077

Thread: Chit Chat Thread #1

  1. #2041

    Default Re: Chit Chat Thread #1

    eh boss check the firewall thiney...ya pianzi my bro is gg with his school....so u can count it as alone... he's only 14 le
    ahhaha

  2. #2042
    Senior Member The_Cheat's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Singapore
    Posts
    2,278

    Default Re: Chit Chat Thread #1

    Quote Originally Posted by Witness
    eh boss check the firewall thiney...ya pianzi my bro is gg with his school....so u can count it as alone... he's only 14 le
    ahhaha
    mai siao siao ah! 14 and already go china alone. Aren't you ashamed of yourself my dear witness?

  3. #2043
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Tampines, Singapore.
    Posts
    1,899

    Default Re: Chit Chat Thread #1

    aha so it is my dumb Norton Internet Security, specifically the privacy control.

  4. #2044
    Senior Member The_Cheat's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Singapore
    Posts
    2,278

    Default Re: Chit Chat Thread #1

    Quote Originally Posted by hwchoy
    aha so it is my dumb Norton Internet Security, specifically the privacy control.
    Either that, or they managed to pay the server in time.

  5. #2045
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Tampines, Singapore.
    Posts
    1,899

    Default Re: Chit Chat Thread #1

    Quote Originally Posted by The_Cheat
    Either that, or they managed to pay the server in time.

    no ah, I turn off the "privacy control" and all the pix appear. I turn it back on and I see the "hosted by CS". but can't find the finetuning to only allow CS to see my "privacies".

  6. #2046
    Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Western Reaches
    Posts
    211

    Default Re: Chit Chat Thread #1

    Quote Originally Posted by hwchoy
    no ah, I turn off the "privacy control" and all the pix appear. I turn it back on and I see the "hosted by CS". but can't find the finetuning to only allow CS to see my "privacies".

    Meaning you can't be private if you wanna see pictures haahahah..........

  7. #2047
    Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Western Reaches
    Posts
    211

    Default Re: Chit Chat Thread #1

    So Witness also going BKK... seems like quite a few people here are having nice secret meetings.. ho ho ho ho ho! MORE SCANDALS!!

  8. #2048

    Default Re: Chit Chat Thread #1

    cheat...I WENT TO JAPAN MYSELF WHEN I WAS 14 too... LOL.......

    ya...damn scandalous...act i am meeting auntie z there....shhhhhhhhhhh...this is our secret ok..

  9. #2049
    Senior Member The_Cheat's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Singapore
    Posts
    2,278

    Default Re: Chit Chat Thread #1

    Quote Originally Posted by Witness
    cheat...I WENT TO JAPAN MYSELF WHEN I WAS 14 too... LOL.......

    ya...damn scandalous...act i am meeting auntie z there....shhhhhhhhhhh...this is our secret ok..
    Hmm... what's up with you and Japan huh?

    Oooh! Go BKK to meet auntie z for tiger show huh?

  10. #2050
    Senior Member GENO's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Teddy Bear Land
    Posts
    2,981

    Default Re: Chit Chat Thread #1

    Quote Originally Posted by Witness
    cheat...I WENT TO JAPAN MYSELF WHEN I WAS 14 too... LOL.......

    ya...damn scandalous...act i am meeting auntie z there....shhhhhhhhhhh...this is our secret ok..

    very naughty....haha
    Take both its legs down first, then cuts its tail, next is shoot between its eyes:devil:

  11. #2051
    Senior Member The_Cheat's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Singapore
    Posts
    2,278

    Default Re: Chit Chat Thread #1

    Quote Originally Posted by GENO
    very naughty....haha
    GENO, so bored huh? Come here and kajiao somemore. Shoo! Shoo!
    Haa~! Kidding.

    Hmm... what's up man?

  12. #2052

    Default Re: Chit Chat Thread #1

    whats up wif me and japan...nuttin la...went first time when 14..then got fwens there so keep gg back lo....

    tiger show with auntie...NO LA....we gg to watch ELEPHANT show... O_o
    hahaha

  13. #2053
    Senior Member The_Cheat's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Singapore
    Posts
    2,278

    Default Re: Chit Chat Thread #1

    Quote Originally Posted by Witness
    whats up wif me and japan...nuttin la...went first time when 14..then got fwens there so keep gg back lo....

    tiger show with auntie...NO LA....we gg to watch ELEPHANT show... O_o
    hahaha
    Keep going back to japan huh? So rich!

    Elephant show, starring sammie? You are bad...

  14. #2054
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Tampines, Singapore.
    Posts
    1,899

    Default Re: Chit Chat Thread #1

    Quote Originally Posted by The_Cheat
    Elephant show, starring sammie? You are bad...

    I predict we will find a dead mushroom floating down Singapore River tomorrow.

  15. #2055
    Senior Member The_Cheat's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Singapore
    Posts
    2,278

    Default Re: Chit Chat Thread #1

    Quote Originally Posted by hwchoy
    I predict we will find a dead mushroom floating down Singapore River tomorrow.
    Hahaa~! Mi run away liao!

  16. #2056

    Default Re: Chit Chat Thread #1

    Quote Originally Posted by The_Cheat
    Elephant show, starring sammie? You are bad...


    tsk! i better be the showgirl sitting on the elephant and waving lor!!!!

  17. #2057

    Default Re: Chit Chat Thread #1

    Quote Originally Posted by hwchoy
    I predict we will find a dead mushroom floating down Singapore River tomorrow.
    i think that might come true leh...

  18. #2058
    Senior Member GENO's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Teddy Bear Land
    Posts
    2,981

    Default Re: Chit Chat Thread #1

    Quote Originally Posted by The_Cheat
    GENO, so bored huh? Come here and kajiao somemore. Shoo! Shoo!
    Haa~! Kidding.

    Hmm... what's up man?
    what have u been doing??? stuck with mushroom? long time no see...wanta shoot street? wanta learn from you ley..
    Take both its legs down first, then cuts its tail, next is shoot between its eyes:devil:

  19. #2059
    Senior Member The_Cheat's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Singapore
    Posts
    2,278

    Default Re: Chit Chat Thread #1

    Quote Originally Posted by GENO
    what have u been doing??? stuck with mushroom? long time no see...wanta shoot street? wanta learn from you ley..
    Mi? I'm been hiding since afternoon. Don't wanna end up as dead mushroom floating down Singapore River tomorrow mah!

    Shoot street? Find khairi lah! Think he's still somewhere around Geylang Serai lor!
    Learn from me? I know so little, how to teach? I can teach you on the diversity of fungi though. Wanna?

  20. #2060

    Default Re: Chit Chat Thread #1

    wahhh diversity of fungi....cool...sounds v philosophical hor..

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •