Page 19 of 22 FirstFirst ... 9141718192021 ... LastLast
Results 361 to 380 of 430

Thread: Punggol Shoot 01, 27th Nov '04

  1. #361
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    東京 Tokyo
    Posts
    10,193

    Default

    Hi King Tiger! thanks! informed catchlights liao come and join us this saturday lah lots of interesting subjects can shoot

    Hi evq! i haven't been to Punggol Marina before, can be interesting to explore Punggol River bank after breakfast ... but this time must bring sunblock liao ah, put more moisturiser these few days lor

  2. #362
    Moderator catchlights's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Punggol, Singapore
    Posts
    21,902

    Default

    Quote Originally Posted by evq
    Roughly what time are we shooting? Cos we can go to the west of Punggol for sunset shoot.

    Hi eikin, is Punggol marina a good place?
    Hi catchlights, where do u stay?

    Damn, my sun-burnt is still not healed yet.
    199

    Tomorrow will mail out the group photo,

  3. #363
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    The 13th floor
    Posts
    546

    Default

    Quote Originally Posted by eikin
    Hi King Tiger! thanks! informed catchlights liao come and join us this saturday lah lots of interesting subjects can shoot

    Hi evq! i haven't been to Punggol Marina before, can be interesting to explore Punggol River bank after breakfast ... but this time must bring sunblock liao ah, put more moisturiser these few days lor
    Yeah, got to put on sun-block liao. I went there once long ago, whole field of la-lang.

  4. #364
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    The 13th floor
    Posts
    546

    Default

    Quote Originally Posted by catchlights
    199

    Tomorrow will mail out the group photo,
    199??

    Thanks in advance for the picture!

  5. #365
    Moderator catchlights's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Punggol, Singapore
    Posts
    21,902

    Default

    Quote Originally Posted by evq
    199??

    Thanks in advance for the picture!
    Opps, 199A,

    also been to the open field near Punggol Marina before, but not sure is it good for sunset or not?

  6. #366
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    東京 Tokyo
    Posts
    10,193

    Default

    199 ... tat's very near to ortega's place, behind edgefield primary school

    evq: i won't be surprised if it's overgrown with pine trees now (punggol marina i mean)... hey, noticed you joined the PNPC liao, so chop chop yah? so saturday you got a meeting in the afternoon ... maybe shoot long kang (& ortega ) for morning, after that then meet again for sunset lor, for those interested ... in the middle maybe anyone got suggestions? don't tell me all go meeting with evq?
    Last edited by eikin; 29th November 2004 at 11:53 PM.

  7. #367

    Default

    Aiyah...simple...all go for sunrise shoot, have lunch, join us for the PNPC meeting, then carry on for sunset shoot. We need as many people as possible to contribute ideas for the calendar shoot!

    2pm very hot leh...harsh sunlight not good for photography Can come to the CC and cool down in the air con.

    Quote Originally Posted by eikin
    199 ... tat's very near to ortega's place, behind edgefield primary school

    evq: i won't be surprised if it's overgrown with pine trees now ... hey, noticed you joined the PNPC liao, so chop chop yah? so saturday you got a meeting in the afternoon ... maybe shoot long kang (& ortega ) for morning, after that then meet again for sunset lor, for those interested ... in the middle maybe anyone got suggestions? don't tell me all go meeting with evq?

  8. #368
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    The 13th floor
    Posts
    546

    Default

    Quote Originally Posted by eikin
    199 ... tat's very near to ortega's place, behind edgefield primary school

    evq: i won't be surprised if it's overgrown with pine trees now (punggol marina i mean)... hey, noticed you joined the PNPC liao, so chop chop yah? so saturday you got a meeting in the afternoon ... maybe shoot long kang (& ortega ) for morning, after that then meet again for sunset lor, for those interested ... in the middle maybe anyone got suggestions? don't tell me all go meeting with evq?

    Haha, mai tu liao, u come join also lah.

  9. #369
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    東京 Tokyo
    Posts
    10,193

    Default

    official organisations reminds me of groupwork in school, very traumatising aiyah, cannot commit lah, once school starts in january i'll be busy all the way liao ... let me consider

    what about catchlights, scud (ok, going meeting also, haha), anyone else, any suggestions?

    btw catchlights did you explore punggol river bank the last time when you were at punggol marina? anything interesting there?

  10. #370

    Default

    No worries lah...this is a special interest group and not an "official organization". We're all in it for the fun...not the work The only difference is that we can make use of the CC facilities for activities.

    We're also planning to have a mini-studio set up at the CC for us to practice studio photography...cheap A few lights and a backdrop. But we need more members to make this happen!

    Quote Originally Posted by eikin
    official organisations reminds me of groupwork in school, very traumatising aiyah, cannot commit lah, once school starts in january i'll be busy all the way liao ... let me consider

    what about catchlights, scud (ok, going meeting also, haha), anyone else, any suggestions?

    btw catchlights did you explore punggol river bank the last time when you were at punggol marina? anything interesting there?

  11. #371
    Senior Member scud's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Singapore
    Posts
    1,808

    Default

    hi all, juz to share the sunrise photo.
    clouds were not as nice as i wanted, but hey, it is nature (cant control by human).
    anyway, it is not a keeper.


    hey.... who took my other half!!!
    Last edited by scud; 30th November 2004 at 12:31 AM.

  12. #372

    Default

    Missed the outing last saturday, lucky u all organising another again.
    Btw, is the area suitable for bicycle?
    Maybe I will cycle there.

  13. #373
    Moderator ortega's Avatar
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    23,686
    Blog Entries
    7

    Default

    the long kang is just beside the road, so the bicycle is suitable.

  14. #374
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    The 13th floor
    Posts
    546

    Default

    Quote Originally Posted by skyline_impreza
    Missed the outing last saturday, lucky u all organising another again.
    Btw, is the area suitable for bicycle?
    Maybe I will cycle there.
    Moutain bike = Yes, Racer = No.
    Walk with us lah. Dun cycle.

  15. #375
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    The 13th floor
    Posts
    546

    Default

    Quote Originally Posted by scud
    hi all, juz to share the sunrise photo.
    clouds were not as nice as i wanted, but hey, it is nature (cant control by human).
    anyway, it is not a keeper.


    hey.... who took my other half!!!
    Is this chinaman's 20D?

  16. #376
    Senior Member scud's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Singapore
    Posts
    1,808

    Default

    Quote Originally Posted by evq
    Is this chinaman's 20D?
    yup, his new few days old 20D.

  17. #377

    Default

    organise another outing~!!!

    but make it a Sunday.. pls pls pls pls
    (just not this Sunday though.. :P )
    hehee


  18. #378
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    The 13th floor
    Posts
    546

    Default

    Quote Originally Posted by scud
    yup, his new few days old 20D.
    Oh... 'eyeing' it huh??!
    Btw, u going for the meeting this sat?

  19. #379

    Default

    Quote Originally Posted by evq
    Moutain bike = Yes, Racer = No.
    Walk with us lah. Dun cycle.
    I live in Bishan, any idea other kinds of transport?
    Better still if got ppl longbang
    Btw, wat is the meeting time?

  20. #380
    Senior Member scud's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Singapore
    Posts
    1,808

    Default

    Quote Originally Posted by evq
    Oh... 'eyeing' it huh??!
    Btw, u going for the meeting this sat?
    hehehehe.... me eyeing 20D???
    imo, i can live without the extras on 20D.

    tentatively, time and date is ok, unless i have something on.

Page 19 of 22 FirstFirst ... 9141718192021 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •